Uw bedrijf of onderneming is uniek, net als u

Adrome biedt maatwerk, van gebruik tot advies

Bekijk de pakketten
 

Uw bedrijf of onderneming is uniek, net als u

Adrome biedt maatwerk, van gebruik tot advies


Bekijk de pakketten
 
 

Maatwerk voor iedere ondernemer

Startend of al jaren actief, elke ondernemer of onderneming is uniek. Daarom ben ik altijd op zoek naar maatoplossingen. Specifiek afgestemd op uw organisatie. Het all-in tarief houdt kosten overzichtelijk en transparant. Ideaal. Zo weten we allemaal waar we aan toe zijn.

Uw administratie in orde vanaf 85,- per maand

  • Connector.

    Boekhouden zonder zelf actief te boeken

  • Connector.

    Altijd actueel overzicht van de cijfers

  • Connector.

    Uw administratie digitaal aanleveren

  • Connector.

    Werkt met uw PC, smartphone en tablet

  • Connector.

    Automatische verwerking van uw documenten

  • Connector.

    Automatisch uw facturen koppelen aan uw bankrekening


 

Uw administratie in orde vanaf 85,- per maand

Advies over inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en diverse overige relevante belastingen voor uw organisatie

 

Adrome Pakketten

Eénmanszaak

€ 85

t/m 150 inkoopfacturen p/j
  • Online Boekhouding
  • Online factureren
  • BTW aangifte
  • Winstaangifte
  • Belastingaangifte privé
  • Fiscaal vraagbaken
Bereken op maat

V.O.F.

€ 119

t/m 150 inkoopfacturen p/j
  • Online Boekhouding
  • Online factureren
  • BTW aangifte
  • Jaarrekening
  • Belastingaangifte privé (2)
  • Fiscaal vraagbaken
Bereken op maat

B.V.

€ 139

t/m 150 inkoopfacturen p/j
  • Online Boekhouding
  • Online factureren
  • BTW aangifte
  • Jaarrekening
  • Deponeren jaarstukken
  • Vennootschapbelasting
  • Belastingaangifte DGA
  • Fiscaal vraagbaken
Bereken op maat

Kosten per maand. Als u vragen heeft over de pakketten of over de pakketten of uitbreidingen, aarzel niet en neem gerust contact op.

Bel Adrome:
(085) 792 00 74

 

Chat met Adrome:
Venster onderin

 

Mail met Adrome:
hallo@adrome.nl

Adrome is er voor elke onderneming



Startende ondernemer

Als startende of kleine ondernemer wilt u maar één ding. U bezighouden met dat wat voor u het allerbelangrijkste is: uw bedrijf. Alles wat met administratie en belastingen te maken heeft, voelt voor veel ondernemers als een noodzakelijk kwaad. Ik kan en wil u daarmee helpen. Vanuit uw ondernemingsplan kijken hoe we uw administratie en belastingzaken zo effectief mogelijk kunnen inrichten. Omzet doet u zelf. De rest los ik op. Dat is hoe ik erin sta. Wat u doet vind ik dan ook veel minder belangrijk dan hoe u dat doet. Echte ondernemers zijn van harte welkom. Daar krijg ik energie van. Laten we er samen het meeste uithalen.



Groeiende ondernemer

Er komt heel wat bij kijken als uw onderneming groeit. Niet alleen zakelijk, maar ook wat betreft administratie en belastingen. Bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen? Snapt u hoe het werkt met de verschillende aangiftes? Salarisadminstratie? Als u groeit, dan groeit uw administratie automatisch mee. Het kost veel tijd en energie als het te omvangrijk wordt. En wat te denken van de meer complexere zaken als toeslagen, vergoedingen, subsidies, heffingen, kwijtscheldingen en ga zo maar door.

Het zijn zaken waar u zich het liefst zo weinig mogelijk mee bezig wilt houden. Dat snap ik. Daarom help ik u er graag bij. Het is mijn taak om op de hoogte te blijven van de meest actuele ontwikkelingen wat betreft wet- en regelgeving. Het zijn vaak zaken die u zelf niet meer wilt uitzoeken. Leg het gewoon bij mij neer en ik doe er alles aan om het best mogelijke resultaat te behalen.



Overstappen

Als u ontevreden bent over uw zorgverzekering of energieleverancier dan stapt u makkelijk over naar een ander. Zo makkelijk gaat dat. Maar als u ontevreden bent over uw boekhouder of accountant, dan is een overstap vaak niet zo vanzelfsprekend. En dat begrijp ik.

Uw accountant of boekhouder beschikt over veel persoonlijke informatie. En die informatie vertrouwt u niet zomaar iedereen toe. En bovendien heeft u een jarenlange vertrouwensband opgebouwd.

Vertrouwen begint wat mij betreft altijd met een goed gesprek. Want u heeft vast veel vragen. Is Adrome wel up-to-date? Weet Ron waar het over gaat? Werkt hij nauwkeurig? Heeft hij de kennis? Krijg ik waar ik recht op heb? En misschien nog wel veel meer.

Een goed begin is het halve werk. Daarom leer ik u graag goed kennen. Wat is uw doel? Hoe gaat het met uw organisatie? Elkaar eens goed in de ogen kijken en ontdekken of er een klik is. En laten we eerlijk zijn, is de klik er niet, dan passen we waarschijnlijk niet bij elkaar. Zo simpel is het. Klikt het tijdens het eerste gesprek, dan zorg ik ervoor dat de overstap u zo min mogelijk moeite kost en snel geregeld is.

Zelf het beste abonnement voor uw bedrijf maken

Alle pakketten zijn eenvoudig uit te breiden en op maat te maken. Aan alles is gedacht: salarisadministratie, het automatiseren van veel voorkomende werkzaamheden, analyse om trends in uw data te vinden en voorspellingen te berekenen, voorzieningen voor credit cards en kasgeld en nog veel meer. Bereken zelf uw voordeel:

Alle pakketten inclusief aanvullende modules:

Urenregistratie

Verspil geen tijd met het declareren van uw uren. Registreer en factureer met de Yuki uren module.

Betaalservice

Met deze service/module controleert Yuki tijdens het boeken of uw inkoopfacturen nog een betaalhandeling van u vergen.

Projecten

Voeg een dimensie toe aan uw financiële administratie voor het analyseren van projecten en dossiers.

Herinnering

De automatische aanmaning en herinneringservice helpt u om sneller geld te ontvangen van klanten door een goed getimed en zorgvuldig proces.

Office

Maak afspraken met medewerkers, beheer de agenda van het bedrijf en ontvang en verstuur e-mail.

Valuta

Yuki is geschikt voor het werken met vreemde valuta. ($ en £).

Contact

Bezoekadres
Zuiderplein 4-6
8911 AJ LEEUWARDEN

 
t. (085) 792 00 74
e. hallo@adrome.nl

Postadres
Postbus 1757
8901 CB LEEUWARDEN